Viimeisimmän jäsenkirjeen pääset lukemaan tästä LSPY_jäsenkirje_01_2019

Koko perheen pääsiäisaskartelua Sipilässä 13.4.2019 klo 10 alkaen

Tervetuloa kanssamme askartelemaan pääsiäiskoristeitä ja virpomisvitsoja ja viettämään mukavaa kevätpäivää yhdessä!

Materiaalimaksu 2€/askartelija.

Ilmoittautumiset jaana.halme.huhtala@gmail.com tai tekstiviestillä 050 3040 830.

Leif Blomqvistin luento on nyt täynnä. Kiitos ilmoittautuneille ja tervetuloa luennolle! 🙂

Leif Blomqvist Sipilän talolla 13.4.2019

Hyötykasviyhdistyksen Varsinais-Suomen alueosasto ja Lounais-Suomen Puutarhayhdistys järjestävät yhteistyössä asiantuntijaluennon Sipilän talolla la 13.4.2019 klo 14.30 alkaen.

Tapahtuma on upea mahdollisuus kaikille puutarhan ystäville tulla kuulemaan arvostetun asiantuntijan, Leif Blomqvistin luentoa ja esittämään omia mieltä askarruttavia kysymyksiä. Luennossa keskitytään erityisesti marja- ja hedelmäkasveihin, mutta luvassa on asiaa myös pensasruusuista.

Ilmoittaudu mukaan tälle keväiselle luennolle 31.3. mennessä mieluiten sähköpostilla lounaissuomenpuutarhayhdistys@gmail.com, tekstiviesti-ilmoittautumiset numeroon 0443787488/Maria. Mukaan mahtuu 40 ensimmäisenä ilmoittautunutta.

Tilaisuus on maksuton, mutta kahvitukseen osallistuminen maksaa 2€/hlö ja se maksetaan käteisellä paikan päällä.

Sipilän talon osoite on Tuorlan Peltotie 24, Kaarina. Parkkeeraus maaseutuopisto Livian parkkipaikoille.

Lämpimästi tervetuloa!

OLETHAN HUOMANNUT, ETTÄ LSPY ON FACEBOOKISSA! Yhdistyksen Facebook sivuilla kerrotaan yhdistyksen tapahtumista, jaetaan tapahtumakuvia, keskustellaan pihasta ja puutarhasta sekä jaetaan elämyksiä puutarhaharrastuksen parissa. Tervetuloa seuraamaan meitä myös Facebookissa! https://www.facebook.com/lounaissuomenpuutarhayhdistys