Koristekirsikkapuu

Hei puutarhaharrastaja!

Kiinnostaisiko sinua puutarhamatkat Suomessa tai ulkomailla? Innostutko asiantuntijaluennoista tai puutarha-aiheisista kursseista? Haluaisitko vaihtaa kokemuksia muiden puutarhaharrastajien kanssa ja nauttia yhdessä oppimisesta? Puutarhayhdistyksen toiminnassa on mahdollisuus kaikkeen tähän.

Monipuolinen puutarhaharrastus tarjoaa hienoja elämyksiä ja oppimisen kokemuksia monenlaisille ihmisille. Me puutarhayhdistyksessä haluamme tarjota sinulle mukavan yhteisön tukemaan oman puutarhaharrastuksen aloittamista tai syventämistä.

Tervetuloa tapahtumiimme tutustumaan puutarhayhdistyksen toimintaan!

Ajankohtaisia tapahtumia

Antoisaa vuotta 2024!

Oikein mukavaa alkanutta vuotta!

Tämän vuoden tapahtumia suunnitellaan kovaa vauhtia ja lisätietoa on sähköpostilla luvassa pian!

Messumatka Tukholmaan 21.-23.3.2024

Jäsenien kovasti toivoma messumatka Tukhomaan järjestetään tänä vuonna!

Sitovat ilmoittautumiset Jaana-Halme Huhtalalle 31.1.2024 mennessä sähköpostilla jaana.halme.huhtala@gmail.com tai tekstiviestillä 050 3040 830.

Lisätietoa matkasta: Tukholman messut 2024

Tervetuloa inspiroivalle messumatkalle mukavassa seurassa!

Matka Valamon luostariin 23.-25.2.2024

Tiedoksenne yhteistyökumppanimme järjestämä matka Valamon luostariin 23.-25.2.2024.

Lue lisää matkasta Rindellin nettisivuilta: https://rindell.fi/tulevat-matkat

Yhdessä oppimista puutarhatalolla

Sipilän talo on Lounais-Suomen Puutarhayhdistyksen ja Aura Trädgårdsvänner rf:n omistama yhdistystalo. Talo sijaitse maaseutuopisto Livian alueella Kaarinassa.

Ahkera talkooporukka on jo lähes vuosikymmenen ajan kunnostanut taloa ja iloksemme talo tarjoaa nyt upeat puitteet erilaisten puutarha-aiheisten tapahtumien järjestämiseen.

Suurin osa puutarhayhdistyksen tapahtumista, luennoista ja kursseista järjestetään Sipilän talolla.

Sipilän talon osoite on Tuorlan peltotie 23, Kaarina. Talolle pääsee kätevästi myös Föli-busseilla, lähin pysäkki on Hulkkio.

Lue tarkemmin työn lähtökohdista Sipilän talolla: Perinnetarha Sipilään

valikuva1

Puutarhayhdistyksen jäsenyys

Puutarhayhdistyksen jäsenenä pääset mukaan positiiviseen ja innostavaan puutarhaharrastajien porukkaan, joka kannustaa oman puutarhaharrastamisen aloittamiseen ja syventämiseen.

Jäsenenä saat tiedon mielenkiintoisista puutarha-aiheisista tapahtumista ensimmäisten joukossa ja osallistut tapahtumiimme muita edullisemmin.

Edullinen jäsenmaksu sisältää monia jäsenetuja, kuten Kotipuutarha -lehden kestotilauksen alennettuun hintaan.

valikuva2

Tietoa puutarhayhdistyksestä

Lounais-Suomen Puutarhayhdistys ry on vuonna 1910 perustettu yhdistys, jonka tarkoituksena on puutarhaharrastamisen edistäminen.

Pitkä ja vaiherikas historia antaa hyvät valmiudet aktiivisen ja nykyaikaisen toiminnan järjestämiseen.

Olemme jatkuvasti uudistuva yhdistys, jonka toimintaa kehitetään jäsentemme toiveita kuunnellen.